• newsbjtp

L'ultime ricerca in Scienza: Supplementing spermidine pò rinfurzà u miccanisimu di a risposta immune antitumorale

 L'ultime ricerca in Scienza: Supplementing spermidine pò rinfurzà u miccanisimu di a risposta immune antitumorale

  U sistema immune diminuite cù l'età, è e persone anziane sò più suscettibili à infizzioni è cancers, è l'inhibizione PD-1, un trattamentu cumunimenti utilizatu, hè spessu menu efficau in l'anziani chè in i ghjovani. I studii anu dimustratu chì ci hè una spermidine di poliamina biologica in u corpu umanu chì diminuite cù l'età, è a supplementazione cù spermidine pò migliurà o ritardà alcune malatie di l'età, cumprese e malatie di u sistema immune. Tuttavia, a relazione trà a carenza di spermidine chì accumpagna l'anziane è l'immunosuppressione di e cellule T indotta da senescenza ùn hè micca chjaru.

spermidine 2 (3)

Ricertamenti, circadori di l'Università di Kyoto in Giappone anu publicatu un documentu di ricerca intitulatu "Spermidine attivate a proteina trifunzionale mitocondriale è migliurà l'immunità antitumoral in i topi" in Science. Stu studiu revela chì a spermidina si lega direttamente è attiva a proteina trifunzionale mitocondriale MTP, attiva l'ossidazione di l'acidu grassu, è infine porta à un metabolismu mitocondriale rinfurzatu in e cellule T CD8 + è prumove l'immunità antitumorale. I risultati anu dimustratu chì u trattamentu cumminatu cù spermidine è anticorpi anti-PD-1 hà aumentatu a proliferazione, a produzzione di citochine è a produzzione di ATP mitocondriale di cellule T CD8 +, è a spermidina hà aumentatu in modu efficace a funzione mitocondriale è hà aumentatu significativamente u metabolismu di l'ossidazione di l'acidu grassu mitocondriale in 1 ora.

spermidine 2 (4)

Per scopre se a spermidina attiva direttamente l'ossidasi di l'acidu grassu (FAO) in a mitocondria, a squadra di ricerca hà determinatu da l'analisi biochimica chì a spermidina si lega à a proteina trifunzionale mitocondriale (MTP), una enzima centrale in a β-ossidazione di l'acidu grassu. MTP consiste en sous-unités α et β, toutes deux liant la spermidine. Esperimenti chì utilizanu MTP sintetizzati è purificati da E. coli hà dimustratu chì l'espermidine unisce MTP cù una forte affinità [affinità di ubligatoriu (costante di dissociazione, Kd) = 0,1 μM] è rinfurzà a so attività d'ossidazione di l'acidu grassu enzimaticu. L'espletamentu specificu di a subunità MTPα in e cellule T abrogate l'effettu di potenziazione di spermidine nantu à l'immunoterapia PD-1-suppressiva, suggerendu chì MTP hè necessariu per l'attivazione di e cellule T dipendente da spermidine.

spermidine 2 (1)

In cunclusione, a spermidina aumenta l'ossidazione di l'acidu grassu, liendu direttamente è attivendu MTP. A supplementazione cù spermidine pò rinfurzà l'attività d'ossidazione di l'acidu grassu, migliurà l'attività mitocondriale è a funzione citotossica di e cellule T CD8 +. U squadra di ricerca hà una nova cunniscenza di e proprietà di spermidine, chì pò aiutà à sviluppà strategie per prevene è migliurà u risultatu di e malatie immune in età è cumbatte a non-reattività à a terapia inhibitoria PD-1 in u cancer, indipendentemente da a dimensione di l'età.


Tempu di Postu: Feb-27-2023