• newsbjtp

A scuperta di a coenzima Q10 hè stata salutata cum'è "una pietra miliare in a ricerca nutrizionale" Part two

A ricerca giapponesi hà trovu chì supplementucoenzima Q10 hè benefica per i malati cù angina stabile crònica, prolapse di valvula mitrale è arritmia. I studii anu dimustratu chì u supplementu cù 100mg di CoQ10 ogni ghjornu per 12 mesi hè utile in u trattamentu di diverse forme di cardiomiopatia (malattia di u musculu di u cori chì reduce a so capacità di pumping). Dunque, a Coenzima Q10 hè stata appruvata in Giappone per u trattamentu di l'insufficienza cardiaca congestiva, a malatia cardiaca ischemica, a malatia di u cori reumatica è i battiti cardiaci irregulari.
Diversi studii anu ancu pruvatu chìCoenzima Q10 hè efficace in u trattamentu di a pressione alta. In 109 pazienti cù ipertensione essenziale, piglià droghe antihypertensive, hè statu cunclusu chì supplementà una media di 225 mg di coenzima Q10 per ghjornu pò riduce a pressione sanguigna sistolica media da 159 à 147 mmHg, è a pressione diastolica da 94 à 147 mmHg. 85mmHg, hà migliuratu significativamente u statutu funziunale affettatu da a pressione di u sangue è hà causatu a mità di i pazienti à piantà a maiò parte di i medicazione di a pressione di sangue chì stavanu pigliate.

Contenitore per l'alimentariu di salute di cranberry
A cumunità medica internaziunale hà passatu più di 20 anni chì stabiliscenu è cunfirmendu l'efficacezza è a sicurità di Coenzima Q10 in u trattamentu di e malatie cardiache, in particulare in u trattamentu di l'insufficienza cardiaca. In California, i medichi anu datu a coenzima Q10 à 11 pazienti cù insufficienza cardiaca chì ùn anu micca pussutu riceve un trasplante di cori. In u risultatu, i sintomi di tutti i pazienti sò stati migliurati à varii gradi. Per mezu di u trattamentu di Coenzima Q10, certi pazienti ùn anu più bisognu di l'aiutu di alcuna droga, è a so vita hà tornatu cumplettamente à u modu di vita di a ghjente ordinaria.
Una prova clinica italiana in doppia cieca hà implicatu 2 664 pazienti cù malatie cardiache (insufficienza cardiaca congestiva). Ognunu di elli hà pigliatu una media di 50 à 150 mg di coenzima Q10 per ghjornu. Dopu à trè mesi, i sintomi di sti pazienti anu migliuratu cusì: Edema è edema sò stati ridotti da 79%; l'obstruczione venosa hè stata ridutta da 72%; edema pulmonaria hè ridutta da 78%; a mancanza di respira hè ridutta da 53%; hepatomegalia hè ridutta da 49%; è i palpitazioni di u cori sò ridotti da 75%. Ciò chì hè ancu più gratificante hè chì trà questi 2,664 pazienti, u 54% anu migliuratu in almenu trè sintomi.

Coenzima
I Giapponesi anu l'abitudine di piglià Coenzima Q10 per prutege a salute di u cori è u sistema cardiovascular. Più di 12 milioni di elli piglianu per un bellu pezzu per migliurà u dannu di l'acidi grassu è altri sustanzi dannusu in u corpu à u cori è l'arterie di u cori. À l'età, a quantità di coenzima Q10 sintetizzata è secreta in u corpu diminuite significativamente. Per quessa, hè impurtante supplementà currettamente a coenzima Q10 per prutege a salute di i vini sanguini è i sistemi di tissuti di u cori è riduce a carica di u core.

Telefuninu: 86 18691558819

Irene@xahealthway.com

www.xahealthway.com

https://healthway.en.alibaba.com/

Wechat: 18691558819

WhatsApp: 86 18691558819

Logo ufficiale di u situ web


Tempu di Postu: Mar-05-2024