• newsbjtp

Sviluppu di estratti vegetali in Cina

nutizie 1

1. Introduzione di l'industria extracte di pianta
L'estrattu di a pianta si riferisce à u pruduttu furmatu da l'acquistu direzzione è a cuncentrazione di unu o più cumpunenti attivi in ​​i pianti senza cambià a struttura di cumpunenti attivi per via di l'estrazione fisica è chimica è prucessi di separazione cù solventi o metudi appropritati. L'estrattu di a pianta hè un pruduttu intermediu impurtante, hè statu largamente utilizatu in l'alimentariu è a bevanda, u cundimentu, a medicina, i prudutti di salute, i supplementi nutrizionali, i cusmetichi, l'additivi alimentari è l'altri industrii.

Sicondu u "2021 China Plant Extract Industry Analysis Report - Scala di l'industria è Trend di pianificazione di sviluppu". At prisente, ci sò più di 300 tipi di estrazzioni industriale, chì pò esse divisu in Phytochemicals, Standardized Extracts è Ratio Extracts secondu cù u cuntenutu di cumpunenti attivu Acids, Polyphenols, Polysaccharides, Flavonoids, Alkaloids, etc.

2. Analisi scala Esportazione di l'industria di estrazzione di piante Chinese
Cù i vantaghji di e ricche risorse vegetali, l'industria di l'estrazione di e piante di a Cina hà cuminciatu à principià in l'anni 1990, è più è più imprese cinesi cuminciaru à esportà estratti di piante in i paesi europei è americani.
Cù a migliione di u standard di vita umana, u cuncettu di vultà à a natura hè stata rinfurzata. L'alimentariu, a medicina, i prudutti di salute è i cusmetichi sò sempre più prudutti verdi, naturali è senza contaminazione. L'estratti vegetali anu un spaziu di sviluppu enormu è prospettive di mercatu in casa è in l'esteru. Sicondu l'analisi di l'autorità straniere, u mercatu glubale di l'estratti di e piante hè previstu di ghjunghje à 59,4 miliardi di dollari da 2025. Cum'è un impurtante esportatore di estratti di piante, a Cina hà sempre ottenutu boni tassi di crescita durante a pandemia, in particulare in u mercatu di i Stati Uniti.

In a dumanda di l'industria downstream, a dumanda di l'industria farmaceutica hè a più grande proporzione, seguita da l'alimentu, l'industria cosmetica. In 2018, 45,23% / 25% / 22,63% / 7,14% di l'estratti di piante cinesi sò stati utilizati in medicina / alimentazione / cosmetica / altri prudutti, rispettivamente.

nutizie 2

Sicondu e statistiche di a Dogana Cinese, u voluminu di l'exportazione di estratti di pianta hà righjuntu 2,372 miliardi di dollari americani in 2019, cù u tassu di crescita annuale cumpostu di 13,35% da 2010 à 2019. In 2020, u voluminu tutale di l'exportazione di estratti di piante era 2,45 miliardi US. dollari, su 3,6% annu annu, è u voluminu di l'esportazione era 96,000 tunnellate, un 11,0% annu annu.

I dati publicati da a rete di rapportu di ricerca mostranu. In u 2020, l'esportazione di l'estratti di piante da a Cina à u mercatu di l'America di u Nordu hà aumentatu da 36,8% in valore è 49,7% in volume. A quantità di estratti vegetali esportati in i Stati Uniti in u 2020 era di 610 milioni di dollari americani, in crescita di 35,8% annu, è u voluminu di l'esportazioni era di 24 000 tunnellate, in crescita di 48,8% annu. I Stati Uniti restanu u più grande mercatu d'esportazione per l'estratti vegetali, seguitu da u Giappone è l'Indonesia, cuntendu rispettivamente 13,91%, 8,56% è 5,40% di l'esportazioni totali in 2019.

nutizie 3

3. Analisi di u statutu di l'industria
Cum'è una subdivisione di l'industria di a salute, l'industria di l'estratto di pianta hè sempre una industria emergente in u stadiu di crescita. Attualmente, l'industria cinese di l'estrazione di e piante hà un altu gradu di marketizazione, è ci sò parechje imprese in l'industria, ma a scala hè diversa, è a cuncentrazione industriale hè generalmente bassa. Ci hè parechje varietà di estratti di pianta, è più di 300 varietà sò intruti in l'estrazzioni industriale. A scala di u mercatu di una sola varietà hè di circa 10 milioni à parechji miliardi di yuan. A causa di a piccula dimensione di u mercatu di una sola varietà, ci sò pochi imprese cù forza cumpleta in u mercatu di ogni pruduttu unicu. L'imprese principali ponu aumentà rapidamente a so parte di u mercatu in virtù di i vantaghji di scala, tecnulugia, gestione è cusì, è più è più prudutti unichi entranu gradualmente in u mudellu di u mercatu di cumpetizione di monopoliu o oligopoliu.

Attualmente, ci sò più di 2000 imprese impegnate in l'industria di l'estrazione di e piante in Cina, a maiò parte di i quali anu una scala chjuca, una tecnulugia bassa è un livellu di gestione, pochi varietà di pruduzzione è vendita, è cuncentrazione di l'industria bassa. Perfetta cum'è a regulazione di l'industria, l'estratti di pianta, a specificazione standard, è i cunsumatori nantu à a migliione di i requisiti di qualità, è l'industria di l'estratto di pianta gradualmente da u sogliu bassu di a cumpetizione disordinata, entra in basa à a qualità, a tappa di sviluppu benigna guidata da a tecnulugia, a bona reputazione di a marca, a tecnulugia. capacità d'innuvazione, forza di capitale di l'imprese principali in a cumpetizione, migliurà continuamente a quota di mercatu, Per guidà u sviluppu sanu è sustinibule di l'industria.

nutizie 4


Tempu di Postu: Nov-09-2022