• newsbjtp

Funzione principalmente di Spermidine è Spermidine trihydrochloridecan in a ricerca

Funziona principalmente circaSpermidine èSpermidine trihydrochloridepò in a ricerca

Spermidine [N-(3-aminopropyl)-1,4-diaminobutane] hè una triamina lineare saturata spessu classificata com'è intermediariu in a sintesi di spermina. Havi a formula molekulari C1H19N3 è a massa molare 145.25 g/mol è hè una molècula anfifila, solubile in acqua, cù a capacità di penetrà e membrane biologiche. Si trova in parechji organismi, indipendentemente da a classificazione taxonomica.

spermidine (1)

Spermidine pò ligà à parechji tipi di molécule, facenu assai utili. Supportanu i prucessi chì includenu a crescita cellulare, a stabilità di l'ADN, a proliferazione cellulare è l'apoptosi. Sembra chì e poliamine funzionanu in modu simili à i fatturi di crescita durante a divisione cellulare. Hè per quessa chì a spermidina hè impurtante per a crescita è a funzione di tissuti sani.

1.Proprietati antiinflamatori di Spermidine per u cancer è a salute cardiovascular

In un studiu di u 2016, a spermidina hè stata trovata per invertisce u clock di l'anzianu è migliurà a funzione cardiovascular in i topi anziani. À u nivellu di l'urganu, a struttura è a funzione cardiaca migliurata in i topi anziani datu spermidine. U metabolismu hè statu ancu migliuratu in questi topi per via di a restaurazione di a struttura mitocondriale è a funzione dopu a supplementazione di spermidine.

2. Spermidineagisce cum'è anti-anziane ingredienti

In quantu à a longevità, parechji studii in animali anu dimustratu chì piglià spermidine aumenta a vita è impedisce a fibrosi di u fegatu è u carcinoma hepatocellular. U stessu pare esse veru di i dieti ricchi di poliamine. Ci hè ancu qualchì evidenza chì aumenta a resistenza à u stress, è a diminuzione di l'età in spermidine sustene u sviluppu di e malatie in età.

spermidine (2)

3.Spermidine trihydrochloridepò reducate u Declinu Cognitivu

A ricerca publicata in a rivista Cell Reports in 2021 detalla chì a spermidina dietetica mellora a cognizione è a funzione mitocondriale in mosche è topi, è furnisce alcune dati umani prospettivi.


Tempu di Postu: Feb-27-2023