• newsbjtp

Alcuni ingredienti populari anti-aging è salute di u cervellu in Amazon

In più di i cambiamenti di stile di vita è l'aderenza à i boni abitudini, a supplementazione esogena di sustanzi naturali anti-aging hè ancu un metudu anti-aging simplice è faciule. Sicondu a direzzione di ricerca (NAD + regulazione metabolica) è l'attuali risultati di ricerca anti-aging è applicazioni chì sò più preoccupatiancu u"nebbia di u cervellu"dopu à COVID-19,noi'Mi piace à presentà parechji bèingredienti anti-agingda i supplementi di vendita calda in Amazon.

 PQQ 2

1. Supplementi NAD+ (NMN, NR, NADH)

I livelli di NAD + diminuiscenu cù l'età, purtendu à a degenerazione chì hè sensibile à i livelli di NAD +. A famiglia di l'acetylase (sirtuins, spessu annunziate cum'è proteini di longevità) ùn pò micca mantene l'attività normale, perchè parechje funzioni chì sò benefizièvule per a salute mediate da sirtuini ùn ponu esse realizatu, chì hè unu di i mutivi impurtanti per l'anziane.IL'assunzione di NMN (nicotinamide mononucleotide), NR (nicotinamide riboside) o NADH (nicotinamide adenine dinucleotide) pò aiutà à e cellule à aumentà i livelli di NAD +, è questi sò naturalmente presenti in cellule è alimenti naturali..Attualmente, ci sò centinaie di studii clinichi nantu à NMN, NR è NADH, cuncintrati in diversi aspetti cum'è anti-aging, diabete, metabolismu è cognition.

 

2. Pirroloquinoline quinone (PQQ)

PQQ hè un coenzima redox è un forte antioxidante. Esisti ancu in parechji alimenti. U cuntenutu di PQQ in u corpu umanu hè assai bassu. U PQQ in e cellule umane pò vene da l'alimentariu o microorganismi. L'alimenti cù più PQQ include: natto, prezzemolo, tè verde, kiwi, papaia, tofu, etc. PQQ pò stimulà a biosintesi mitocondriale è hè ancu un attivatore di sirtuini. I pussibuli benefici per a salute di PQQ includenu: migliurà u sonnu, anti-diabetes, anti-artrite, anti-osteoporosi, riducendu a ferita di ischemia-reperfusion cardiaca, inhibiting tyrosinase, migliurà a fertilità.

PQQ 3

3. Fisetin

Fisetin, canusciutu macari comuSmoke Tree Extract , hè un flavonol derivatu da a pianta è un pigmentu vegetale cumuni chì si trova in parechje verdura è frutti cumuni cum'è fragole, pomi, cachi, cipolle è cucumari. Aumenta a vita di i topi invecchiati di 10%, riduce i marcatori di l'invechjamentu in i tessuti, è rallenta e malatie legate à l'invecchiamentu. U mecanismu anti-aging di fisetin hè chì pò sguassà e cellule senescenti è agisce cum'è un sinoliticu.. L'accumulazione di cellule senescenti hè ancu una causa impurtante di l'anziane è di e malatie relative à l'anzianu. I studii anu truvatu chì i pussibuli benefici per a salute di fisetin includenu: anti-oxidazione, antiinflamazioni, prutezzione di u cori, prutezzione cognitiva, prevenzione di l'obesità è disordini metabolichi.

 

4. Urolitina A

Urolithin A hè cuntenuta in parechji tessuti di u corpu umanu. Ma l'urolitina A ùn hè micca una molècula naturali in l'alimentariu è hè prodotta da certi batteri intestinali chì metabolize l'acidu ellagic è ellagitannins. I precursori di l'urolitina A - l'acidu ellagicu è l'ellagitannin - sò largamente truvati in parechji alimenti, cum'è grana, fragole, lamponi è noci. Sia u corpu umanu pò pruduce abbastanza urolitina A dopu l'ingerimentu di sti precursori hè ancu limitatu da a diversità di i microorganismi intestinali. L'anzianu porta à una diminuzione di l'abilità autofagica di e cellule, chì à u turnu porta à l'accumulazione di mitocondria danni, genera stress oxidativu, è prumove a inflamazioni. Urolitina A migliurà a salute mitocondriale aumentendu l'autofagia.

PQQ 4

5. Spermidine

Spermidine hè una poliamina naturale chì a cuncentrazione intracellulare diminuite durante l'anziane in l'omu, è pò esse un ligame trà a diminuzione di a concentrazione di spermidine è a degenerazione di l'età. .L'effetti putenziali di spermidine includenu: diminuite a pressione di sangue, rinfurzà a difesa antioxidante, aumentendu a biodisponibilità di l'arginina, riducendu a inflamazioni, riducendu a rigidità vascular, regulendu a crescita cellulare.


Tempu di Postu: Mar-02-2023