• newsbjtp

Panoramica di spirulina in polvere

nutizie 1

Spirulina, appartene à a famiglia di cyanobacteria, Spirulina, hè una antica pianta procariotica unicellulare o multicellulare, a lunghezza di u corpu 200-500μm, 5-10μm di larghezza.A forma di spirale cù culore blu-verde, cunnisciuta ancu com'è alga blu-verde.Nativu di i laghi alkalini in e regioni tropicali di u Messicu è u Ciad in l'Africa cintrali, hà una longa storia di dieta da e persone lucali.

nutizie 2

Spirulina hè adattatu per l'ambienti alkalini à alta temperatura.Più di 35 spezie di Spirulina sò stati trovati, chì crescenu in acqua ligera è salmastra.Spirulina hè unu di a pruduzzioni industrializata à grande scala di microalgae, a storia di a vita hè di avè 3,5 miliardi di spezie biologiche di rari, i nutrienti più abbundanti, a natura biologica più cumpleta, Spirulina hè ricca di proteina d'alta qualità, àcitu gamma linolenic. àcitu grassu, carotenoids, vitamini, è una varietà di elementi traccia cum'è ferru, iodu, seleniu, zincu, etc.

nutizie 3

A polvera di Spirulina hè fatta da Spirulina fresca da l'asciugatura spray, a disinfezione di sifting, a so finezza hè generalmente più di 80 mesh.Pure Spirulina in polvere di culore verde scuru, toccu cù un sensu di slimy, senza screening o aghjunghje altre sustanziu à a Spirulina averà una sensazione ruvida.

Pò esse divisu in a qualità di l'alimentariu, a qualità di l'alimentu è altri usi secondu usi differenti.U pulveru di Spirulina di qualità di l'alimentazione hè generalmente utilizatu in l'aquacultura è l'allevamentu di l'allevamentu, a polvere di Spirulina di qualità alimentaria hè aduprata in l'alimentazione di salute è aghjunta à l'altri alimenti per u cunsumu umanu.

nutizie 4
nutizie 6

Spirulina in polvere di qualità alimentaria
1. Improve u trattu intestinali
Dopu avè pigliatu Spirulina in polvere, pò prumove a salute intestinali umana, prumove a peristalsi intestinali, è ùn ci hè micca stimulazione eccessiva à u stomacu è l'intestini, chì pò prumove a migliione di a funzione digestiva gastrointestinali è impedisce a stitichezza, cusì pò aiutà u corpu umanu à migliurà. funzione gastrointestinali.

2. Perde u pesu è riduce u grassu
Spirulina powder cuntene cumpunenti di polisaccaridi assai ricchi, per parechje persone chì piglianu Spirulina powder, hè assai faciule per riempie u stomacu, è a so riccu cellulosa pò ancu ottene l'effettu di riduzzione di grassu è perdita di pisu.

3. Improve l'immunità
U pulveru di Spirulina hè riccu in l'acidu linolenicu, chì hà un certu effettu stimulanti nantu à u sistema immune di u corpu umanu, per aiutà u corpu umanu à migliurà l'immunità, rinfurzà a resistenza à l'invasione di germi stranieri è prutegge a salute.

4. Supplementi nutrizionale
U pulveru di Spirulina hè riccu in proteini, ma hà ancu una varietà di cumpunenti di vitamini, pò purtà un nutrimentu abbundante per u corpu umanu, benefica per u corpu, per ottene l'effettu ideale.

nutizie 5


Tempu di Postu: Nov-09-2022