• newsbjtp

Avete mai intesu parlà di fisetin ? Chì sò i beneficii per u vostru cervellu è a memoria?

Avete intesu parlàFisetin ? Hè un flavonoide naturali chì si trova in parechji frutti è ligumi, cumprese fragole, pomi, uva è cipolle. Nta l'ultimi anni, a fisetin hà ricivutu l'attenzione per i so pussibuli beneficii nantu à a salute di u cervellu è a memoria. In fatti, fisetin hè statu u sughjettu di parechji studii esaminendu i so effetti nantu à a funzione cognitiva.

fisetin

Una manera di piglià fisetin hè attraversusupplementi di fisetin in polvere . Hè una opzione conveniente per quelli chì ùn anu micca abbastanza alimenti ricchi di fisetin in a so dieta. Capsule di Fisetin sò una altra forma populari di supplementazione di fisetin. Sò un modu faciule per uttene a vostra dosa di fisetin ogni ghjornu senza preoccupassi di misurà a quantità esatta. Allora, chì sò i beneficii di fisetin nantu à u cervellu è a memoria? Un studiu publicatu in u Journal of Agricultural and Food Chemistry hà trovu chì fisetin hà migliuratu a memoria è l'apprendimentu in i topi. Un altru studiu, publicatu in Frontiers in Aging Neuroscience, hà dimustratu chì a fisetina puderia aiutà à prevene a diminuzione cognitiva ligata à l'età in i topi. Unu di i modi chì a fisetin pò benefiziu a salute di u cervellu hè di riduce a inflamazioni. A inflamazioni crònica hè pensata per cuntribuisce à e malatie neurodegenerative cum'è Alzheimer è Parkinson. Fisetin hè statu dimustratu per avè proprietà antiinflamatorii chì ponu aiutà à prutege u cervellu da danni. Fisetin pò ancu migliurà a funzione cerebrale aumentendu a produzzione di certe proteini implicati in a plasticità sinaptica. A plasticità sinaptica si riferisce à a capacità di i neuroni per furmà novi cunnessione è rinfurzà quelli esistenti. Questu hè impurtante per l'apprendimentu è a memoria

capsula di fisetina

In generale, fisetin hè un compostu naturali promettente chì pò avè una varietà di benefici per a salute di u cervellu è a memoria. Ben intesu,Xi'an Healthwaycum'è u fabricatore di prudutti di salute, per piacè cuntattateci direttamente s'ellu ci hè bisognu.

Tel: + 8618691558819

E-mail: info@xahealthway.com

Salute & Salute

 


Tempu di Postu: Apr-21-2023